perjantai 26. helmikuuta 2016

Uusi blogi ja kevätmeininkiä


Heippa kaikki päiväkirjani lukijat!
Olen tehnyt nyt radikaalin teon! Olen ollut aivan hullu, kun olen pitänyt kahta blogia ja nyt olen päättänyt siirtyä vain yhteen blogiin. Mutta ei ollut järkeä jatkaa vaan kässäblogiin tai tänne puutarhapuolelle, joten päätin tehdä kokonaan uuden, yhden, persoonallisemman ja minun näköiseni.

Eli tervetuloa uuteen blogiini:



Toivon, että te kaikki lukijani siirrytte sinne hämmästelemään kanssani luonnon kauneutta, elämän ihmeellisyyksiä ja käsitöiden kiehtovuutta. Siellä vilahtaa varmasti välähdyksiä perheestäkin.




Ja siellä näkyy kuinka Artisokilleni käy, kuinka paljon kasvit alkavat jo peittää mutaista mäkeä ja ehkä jopa luvassa vierailua Ruotsissa nyt keväällä. Lähiaikana järjestän myös arvonnan uuden aikakauden kunniaksi. 

Haluan kiittää teitä jo tästä innostavasta blogiystävyydestä ja toivon näkeväni teidän pian Kesätuulian mutamäessä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti